Warunki gwarancji:
Umowa gwarancyjna pomiędzy nabywcą usługi regeneracji, a sprzedawcą zawierana jest na okres 18 miesięcy liczony od dnia sprzedaży.
Nabywca usługi zobowiązany jest dostarczyć wadliwą baterie do punktu serwisowego sprzedawcy wraz z kartą gwarancyjną albo innym dowodem zawartej umowy sprzedaży. Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu gwarancyjnie naprawionej baterii na własny koszt.
W celu przyśpieszenia naprawy gwarancyjnej nabywca usługi regeneracji może wypełnić formularz zgłoszenia reklamacyjnego, który znajduje się na odwrocie karty gwarancyjnej.
Zregenerowane baterie posiadają naklejkę gwarancyjną, której uszkodzenie powoduje utratę gwarancji.
Naprawa gwarancyjna nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwej eksploatacji baterii, naturalnego zużycia oraz uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy użytkownika.
Nabywca zobowiązuje się do korzystania ze zregenerowanej baterii zgodnie z zasadami użytkowania, które są sformułowane na odwrocie karty gwarancyjnej.
Nabywca traci prawo do gwarancji w przypadku samowolnych napraw i przeróbek.
Naprawy gwarancyjne są realizowane w siedzibie firmy Lupo sp. z o.o., ul.. Strzeszyńska 30 B, 60-479 Poznań.
Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza oraz nie zawiesza uprawnień kupującego związanych z niezgodnością towaru z umową sprzedaży.
W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami gwarancji zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy kodeks cywilny.